måndag 29 september 2008

Sjuk..

Har blivit sjuk..kan det bli bättre eller..?
Jobbade i helgen men bara halva söndagen var tvungen att åka hem..Hade feber och mådde allmänt dåligt..
Tycker inte om att vara sjuk..
Och eftersom jag är sjuk så tar jag åt mig av allt..Varför är han hellre borta än hemma tex..Men jag ska ta hand om honom när han är sjuk men han kan inte göra det när jag är sjuk..Asså blir så trött..skulle behöva åka iväg på en kryssning nån som vill med..? Och bara ta hand om oss..nån spa eller nåt??

Var och red i lördags och rebecka var med..hade först tänkt att skippa det eftersom jag inte mådde så bra, så det var därför jag behövde telefon nummret..men blev bättre på eftermiddagen så jag åkte iaf..
Men på söndagen hade jag feber och var som sagt värre..så nu ska jag vara hemma tills jag är frisk och känner att jag kan jobba..

Och så måste jag ringa till en läkare och säga att nu får de ta och hitta vad som är felet på min balans..annars så får jag väl åka upp till akuten och sitta där tills de hittar vad som är fel..och inte gå därifrån förns de verkligen har hittat nåt..

Så om jag orkar imorgon så ska jag damsuga..kan ju tror att man bor i dammråttornas värld..

1 kommentar:

Anonym sa...

hi hi det låter det men du har nog ferre dammisar än mig endå... orka stda just nu.... ska börja elda ska bli inresant;)... kram