lördag 20 september 2008

Jisses vilken kväll...

Tog sovmorgon i morse lite längre än vad som var planerat, gick upp vid 12. Vi var ute på stan igår och pratade med kompisar, kom fram en tjej och drog ner byxor och allt och visade det mesta. Så alla grabbar började ju garva och tyckte det var kul och att hon var dum i huvudet. Sen lämnade hon inte oss ifred..så hon satte sig på min bil..Stort misstag eftersom den var larmad så satte vi igång larmet och först fatta hon inte sen så skulle hon sparka på bilen och då gick C fram och frågade vad hon höll på med..Hon mumlade nåt, Tills M kom fram och puttade bort henne lite hårt så hon ramlade i marken..
Så hon gick iväg och grät och pratade om sitt liv med nån annan om att hon blivit tvingad till saker..Jaja dra din snyfthistoria för nån som bryr sig istället..
Sen stannade hon tills hon hittade en bil att hoppa in i..Hon var påverkad av nåt som inte hade med sprit att göra..

Tänkte jag skulle ut i trädgården och gräva om lite men jag vet inte..skulle behöva städa inne oxå, om jag inte gör allt imorgon istället och bara tar en lugn dag framför tv:n eller pyslar lite inne..
"Våra älskade små husdjur" har ju kommit in nu på hösten, så jag får ju ladda om varje dag för att nya ska klämmas fast..Vad elak man är ibland men dom ska inte vara inne hos oss iaf..så jag ville skaffa katt men det fick jag ju inte..
Får lägga upp en bild sen på de små djuren..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Omg, va va de för en brud???

Anonym sa...

Ja det låter som ni fick en rolig kväll! kram