måndag 22 september 2008

Måndag..

Börjar bli väldigt hungrig nu..Ska iväg och äta om en stund om de bara kunde bli klara i garaget nångång..
Mina tabletter börjar ta slut nu oxå..passar ju så bra när det är kallt då jag behöver dom som mest..
Var på Apoteket förut idag och funderade på om jag skulle köpa några panodil eller ipren men det blev inget..
Köpte ist pronaxen åt C, han har ju migrän ibland..Och så blev det tuggummi oxå..
Hoppas jag klarar det den här gången..
Jag har väl ett recept på apoteket men har inte råd att hämta ut dom och mamma och pappa kommer inte hem förens på söndag. De har semester i skåne en vecka..skönt för dom skulle oxå vilja vara där nere och bli ompysslad och bara ta det lungt nån gång ibland..

På onsdag ska vi på brandutbildning med jobbet. Från kl 13:00 till 17:00 hoppas att det går bra. Är lite nervös men det är väl inga svåra saker vi ska göra..släppa runt på en docka och släcka lite eld..
Skriver mer om det på onsdag..

Var hos läkaren förra veckan och pratade om magen. De vet på ett ungefär att det är IBS men för att kolla så det inte är nåt mer allvarligt ska de göra Gastroskopi oxå..Och jag måste vara vaken..=( vill inte vara vaken, vill vara sövd.
Men bara jag får massa lugnande medel så ska väl det oxå lösa sig som alla andra saker jag gjort.
Man får genomlida många saker när man inte mår bra och när läkarna inte är hundra på vad det kan vara..Måste även ringa till vårdcentralen för att se vad som är fel i mitt huvud..Har ju yrsel mer eller mindre varje dag..tror man ska ramla när man redan sitter eller ligger ner.

Inga kommentarer: