måndag 15 september 2008

Måndag..

Varit och jobbat idag och pratat med lindha på lunchen..så skulle jag åka ut dit efter jobbet men vi sa att vi skulle ses imorgon ist..var tvungen att lämna en film vi hade hyrt som jag hade glömt bort i ljungsbro och dom bor på andra sidan stan..

Hjälpte Rebecka att färga sitt hår igår..det blev jätte bra men det var inte så lätt som man tror..inte när man ska ha i 2 färger iaf..Men hoppas hon blev nöjd med det som jag gjorde..

Jaha på onsdag ska man till mag läkaren..hoppas vi bara ska prata..vill inte göra en undersökning där jag är vaken..vill inte det..Är hellre sövd..Ska väl till lindha på onsdag med ta med rebecka dit oxå och bara sitta och snacka och göra roliga saker..orkar nog inte åka till åtvid så kul är det inte..det är oftast bara jag som hör av mig till henne, hon kan inte höra av sig till mig..Svårt!?

Inga kommentarer: