torsdag 19 november 2009

Kommer nåt gott ur ont...

Känns som allt är upp och ner..Vet varken ut eller in och det som stör mig lite är att folk ska lägga sig i saker de inte har med att göra.. Om man behöver prata med någon och personen lyssnar men inte säger det vidare. Men hur vet man det? Jag vet vilka jag kan lita på och inte..
Varför ska allt vara så jobbigt, vet inte ens om jag kan lita på dig längre..Du säger en sak men man hör från andra som var med dig just då en annan sak..

Vet att ur allt ont kommer det gott.. Och det har det verkligen gjort nu..För en gång skull så kommer det nåt gott ur allt det jobbiga.. Som jag kommer att kämpa för, Är så himla glad över det =)Det kunde inte ha kommit vid en bättre tid punkt..

Se om man blir kvar i stan eller om man söker nya äventyr nån annanstans.. Vet att jag kommer stå stadigt på min ben vad ni än säger, för ni har ingen aning om vad ni pratar om!!

Men jag är överlycklig över det jag fick veta idag :D

Inga kommentarer: