måndag 2 november 2009

Allt kommer bli bra...

Nu är det inte långt kvar till jag fyller..Men för det så är det lika svårt varje gång att säga vad man önskar sig..eller så har det nåt med åldern att göra...
Och det håller på att lösa sig med utbildning oxå..hoppas det blir det som är närmst slipper jag åka så långt..fast det kan ju vara skönt att komma iväg ett par månader med..även fast jag kommer sakna alla så mycket..Men vad gör man inte för att bli det man verkligen vill bli..


"Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut"


Har även jätte problem med min käke..Härom dagen åkte jag till akuten för att den låste sig så jag inte kunde göra nåt åt det..Det var tredje gången den dagen..Så nu har jag fått en tid till dom..Får de fixa det..jag måste ju kunna äta, just nu äter jag lätt tuggade saker..blir ju inte mätt precis..

Inga kommentarer: