torsdag 16 oktober 2008

En sak avklarad..

Regn och rusk väder...
Var på magnetröntgen igår, fick en sån där blå fin skjorta att ha på mig..Sen var det bara att lägga sig ner och åka in i den där stora saken. Och det hamrade och slog och vibrerade i allt en liten stund..Det tog väl 20 minuter allt..När man kom in i det där rummet, så var det lila och blåa lampor i taket..Det var lite mysigt där inne även fast själva saken inte var så kul..
Men C var med och höll mig i handen i väntrummet, Han såg nog att jag var nervös inför det. Men han var så go och så snäll..Älskar min C..
Så om inte bilderna visar nåt så ska jag ta ett ryggmärgsprov..

Så nu när den saken är över så har jag bara Gastroskopin kvar..Fick ett brev från dom idag att jag hade en tid Lördagen den 8 november, det är ju ett tag kvar men nu har jag en ny sak att oroa mig över..
Men jag vill ha bedövning och lugnade medel innan jag ska svälja den där slangen..och så måste jag andas oxå..
Kan det inte vara slut med alla dessa saker snart..
Tur jag har C som stöttar mig i allt..

Inga kommentarer: