måndag 17 maj 2010

Fuben avklarad.. =)

Här var det inte igår jag skrev.. Dags att uppdatera lite.. =)

Har varit på en fub (förberedande utbildning) i 2 veckor för att se om jag passar att gå lastbils utbildning. Man fick sitta och göra massa tester om olika saker och vara ute på praktik i 5 dagar. Och det gick bra, tyckte allt var jätte kul och intressant så i höst (hoppas jag) så börjar jag! Så jag fick med massa böcker hem så jag har att göra kan man säga. =)
Så nu är det lite papper som ska skickas till olika ställen, Och så ska man ha läkarintyg som man ska skicka med nåt annat papper till transportstyrelsen.. (eller vad de heter) Sen är det bara hoppas att det går fort så man får börja snart.. :D

Så i sommar så blir det lite jobb på hotellet medans man väntar på att få börja.. =) Bättre än inget iaf.. =)

Inga kommentarer: