tisdag 11 augusti 2009

Hitta på garaget's blogg

Tyckte det var lite små kul.. ;)

Min cola ÄR gravid :-o

eller vad man gör när man är galen snarare.....

Är sant...
Fick för mig att testa om graviditetstestet visa positivt i colan.
Alltså i bland kan jag bara inte låta mina galna idér få dö ut utan att ha provat.
Orsaken till den galna idén var en annan tjejes kommentar om att cola ger positivt utslag på graviditetstest.
Hell no inte möjligt, alla vet att testet endast reagerar på ngt hormon jox som endast gravida kvinnor har.
Hc eller va fan det nu heter, totalt oviktigt i det här läget men......
Tar fram min oöppnade cola flaska, hämtar testet som blivit över och doppar ner i flaskan.
Jag tänker fan inte dricka den colan så spela roll.
Efter 20 sek visar testen mega starkt positivt.
Grattis min cola ÄR gravid.
WTF...... jag är inte redo för det här..... min cola är för ung för att vara gravid.
Blir det abort om jag häller den i slasken?

Inga kommentarer: