torsdag 12 mars 2009

Lite förändring i livet...

Jag har gjort om lite, men jag är inte helt nöjd men det får funka så länge..Bättre än inget iaf..Tyckte det var dags att byta ut lite..Göra om..
Jobbar igen då..det känns jätte bra..Och så har vi ju mitt huvud oxå som gör så ont..så på onsdag nästa vecka så ska jag till en sjukgymnast och få hjälp det ska bli skönt..har nån blandnig mellan migrän och spänningshuvud värk..Hur man nu kan ha det, men som vanligt så lyckas jag ju med allt så jag är inte så förvånad längre..


Så jag jobbar mer eller mindre varje dag..Men de kommer nog inte att återanställa mig igen, inte som det verkar nu iaf..så jag får hitta ett annat jobb eller börja plugga som ams vill att man ska..?! Men jag vet inte har inte tänkt så mycket i dom planerna på sista tiden..

Har haft så mycket annat att fundera på som stör mig lite...


Det blir att lägga sig tidigt ikväll..så man kommer till jobbet tidigt och kan sluta tidigt..=)

Inga kommentarer: