tisdag 3 februari 2009

Barn? Saknar min kille..

Jaha i morse åkte han..tycker inte om när han åker det blir så tomt då..
Ett stort hus för sig själv..tänkte om man hade en liten hund iaf så man inte var helt ensam..Får nog prata lite med honom när han kommer hem sen att det snart är dags för en liten.. =)
Var hos veronica i fredags och de har bara 9 veckor kvar sen kommer deras lille bebis till världen..
Man blir lite sugen men jag har funderat lite mer på det där..Jag vill nog ha ett jobb först så man vet att man har nåt att komma tebax till efteråt sen..Det mesta blir nog lättare då..
Men innan jag fyller 30 iaf..=) Vilket är ett tag dit men ändå..Och så ska ju båda vara med på det oxå, vill inte den ena så kan man ju inte tvinga den..
Men jag och min sambo är helt överens iaf..det är jag glad över..=)
Saknar dig massor min kille..

Inga kommentarer: