söndag 18 januari 2009

Allt blir bra...

Ja, det är ju lite som hänt sen sist då..
Varit och fikat med en gammal kompis som jag inte träffat på flera år. Det är säkert 5-6 år sen sist jag träffa henne. Så vi var även på bio igår och såg Yes Man en rolig film. Sen efteråt så mötte jag fegge och några till då var de på väg ut på krogen, jag skulle väl följt med om inte C redan var inne istan och skulle hämta mig.

Har även funnit några nya vänner som jag är glad över att jag träffat, Så jag ska väl börja rida på ett till ställe nu efter att den hästen är skod, vi ska väl dela lite på den hästen så då kan jag åka ut och rida lite när som helst, och så rider jag på skolan 1 gång i veckan, och får lite mer hjälp..Och så har jag lite expert hjälp på andra stallet..Vad allt blir bra till slut..
Men mest glad är jag över att fått upp kontakten med cissi igen...=)

Allt löser sig verkligen till slut men det visste jag ju redan...

Synd att du inte kan vara glad för nån annan nån gång..

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh Tack, Becka! Vad fint... =)
Jag är oxå jätte glad för att vi fått tillbaka kontakten igen! :)
Hoppas det går bra med ridningen. Vi hörs i veckan! =)
Kramen!!